Friday, May 23

i'm sure these were intended for you

5 comments:

siggen said...

ååå - det er sikkert i anledning av at UiS igjen mener at de skal klare å skaffe penger til å finansiere phd'en min ;) for det har jeg fått melding om i dag. Og helt tilfeldig traff jeg også min kommende veileder, som synes det var fin-fint om jeg fortsetter permisjonen min fram til januar 09. Så da så - da får jeg vel gjør phd'en min neste år, siden alle maser sånn ;)
(- mon tro hvem som skal ta seg av all kunstkritikken i mens??????)

femiknitter said...

så fint! så blir vi PhD-studerende samtidig igjen?! - men jeg tror kanskje ikke du nødvendigvis skal ta permisjon fra kunstkritikken i mens...

siggen said...

nei, jeg får nok forsøke meg med kombinasjonsdrift, mens jeg lader opp til mitt neste store prosjekt - hus og hjem - livet i sin alminnelighet...
og så må jeg få fortsette å arbeide hjemme LS blir det i alle fall ikke tale om ;)

femiknitter said...

nei - men det passer jo fint, for du jobber jo så bra i det nye kontoret ditt!

femiknitter said...

jeg gleder meg ennå mer til hus & hjem - jeg snakket om det og deg over lunch i går i solen til noen andre ved instituttet som lurte på om noen leste Helle Helle som feminist i Norge - de fulgte resonnementet mitt da jeg fortalte om din interesse - også Hesselholdt din ;)