Monday, October 13

week start at pastabakeriet




This morning we started the new week at Pastabakeriet - with belated birthday greetings: tea from Taras, literature for the next study circle this Wednedsay, knitting (socks for art historians in Trondheim), apple tarte and latte. I had a one and a half hour writing session before, and head on for the next two now. I will be writing and nothing else all week - day and night I presume, since I'm going to Denmark and Sweden with papers in 8 days. - - - Looking forward to that... - but first enjoying the writing that I love love love...

4 comments:

siggen said...

Har nesten ikke tid til å skrive i dag - for jeg må jo testdrikke de deilige teene mine ...
Ha en fortsatt strålende mandag!

femiknitter said...

drikk i vei - kos deg! ;)

siggen said...

Har testet Høstflørten i dag, i opp til mange kopper (tenkte det passet best å starte med den...) SUPER-DEILIG

femiknitter said...

:D - så bra!! da tror jeg jammen jeg må se om ikke jeg også kan finne meg en kopp av den, så kan vi drikke sammen!